Nasz zespół

Trident

Centrum Stomatologii Estetycznej

Zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę lekarzy i techników. Nasz personel posiada bogatą wiedzę i cechuje go profesjonalizm. Dowiedz się o nas więcej!

Profesjonalny zespół

Liczy się dla nas przede wszystkim Twoje zadowolenie. Każdemu pacjentowi chcemy zapewnić usługi stomatologiczne na najwyższym poziomie. Dlatego nasz zespół składa się z lekarzy i techników o bogatym doświadczeniu, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę.

Nowoczesny sprzęt

Używamy jedynie najnowocześniejszego sprzętu. Jego wysoka jakość i zaawansowana technologia pozwalają na zminimalizowanie stresu podczas zabiegów. Wysokiej klasy materiały to gwarancja długotrwałego efektu i zdrowia Twojej jamy ustnej.

Miła atmosfera

Zdajemy sobie sprawę z tego, że wizyta u dentysty nie każdemu kojarzy się z czymś przyjemnym. Odwiedź nasze centrum stomatologiczne, a przekonasz się, że jest zupełnie inaczej. Zawsze uśmiechnięty personel sprawi, że w gabinecie poczujesz się zrelaksowany i odprężony.

NFZ i Prywatnie

Chcemy zapewnić pacjentom komfort i dostosować się do ich potrzeb. Właśnie dlatego w Centrum Stomatologii Trident możesz skorzystać z usług zarówno prywatnie, jak i z ramienia NFZ. Staramy się spełniać Twoje oczekiwania na każdym poziomie współpracy.

 

Nasz zespół

Współpracujemy jedynie z wysokiej klasy specjalistami. Profesjonalizm, doświadczenie i szeroka wiedza - to ich główne cechy.


  • Agnieszka Stępień-Gryczka

    Lekarz dentysta, studia ukończyła w 2001 r. Założycielka i współwłaścicielka Centrum. Specjalizuje się w estetyce i protetyce.

  • Tomasz Gryczka

    Lekarz dentysta, studia ukończył w 2000r. MASTER OF SCIENCE IN ORAL IMPLANTOLOGY, University of Siena. Specjalizuje się w chirurgii stomatologicznej i implantologii.

  • Kamil Dudek

    Lekarz dentysta stomatologii ogólnej.

  • Urszula Lofek

    Dyplomowana pielęgniarka. Dyplomowana asystentka stomatologiczna.

Galeria

Centrum Stomatologii Trident zapewnia maksymalny komfort i wysokiej jakości usługi. A to wszystko dzięki najnowocześniejszemu sprzętowi.

Dane kontaktowe:
TRIDENT A. i T. Gryczka Sp. Jawna

ul. Polna 10,
43-384 Jaworze,
Telefon: 608 442 365
E-mail: biuro@trident.bielsko.pl

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez "TRIDENT A. i T. Gryczka Sp. Jawna" z siedzibą w Jaworzu, ul. Polna 10 w celu korzystania z formularza kontaktowego. Podanie danych jest dobrowolne. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w przypadku zbierania danych od osoby, której te dane dotyczą, informuję że:
    1. Współadministratorami Pani/Pana danych osobowych są TRIDENT A. I T. GRYCZKA Spółka Jawna oraz Agnieszka Stępień-Gryczka i Tomasz Gryczka prowadzący wspólnie działalność gospodarczą pod firmą Trident Centrum Stomatologii Estetycznej Agnieszka Stępień-Gryczka & Tomasz Gryczka S.C. adres: ul. Polna 10, 43-384 Jaworze, tel. 608442365, e-mail: biuro@trident.bielsko.pl
    Za wypełnienie obowiązków wynikających z RODO odpowiada każdy z współadministratorów w zakresie w jakim świadczy usługi medyczne na rzecz osoby, której dane dotyczą.
    2. Inspektorem ochrony danych osobowych został wyznaczony Przemysław Lofek, dane kontaktowe: iod.trident@lofek.com.pl
    3. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
    a) świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji medycznej - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub b lub c RODO, art. 9 ust. 2 lit. g lub h RODO oraz art. 25 ustawy o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta,
    b) udzielania informacji związanych z usługami świadczonymi przez współadministratorów - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    c) prowadzenia sprawozdawczości finansowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b i c RODO,
    d) zabezpieczenia roszczeń i ochrony praw współadministratorów danych, związanych z wykonaniem umowy, świadczeniem usług medycznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
    4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty medyczne, organy pocztowe, podmioty i organy upoważnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
    5. Dane osobowe pacjentów będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z przepisów prawa (okres wskazany w art. 29 ustawy o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta). Dane osobowe osób korzystających z komunikatora zamieszczonego na stronie internetowej współadministratorów przetwarzane są przez okres niezbędny do prowadzenia korespondencji – udzielenia odpowiedzi na zapytania. Dane przetwarzane na podstawie zgody przetwarzane są nie dłużej niż do chwili cofnięcia zgody lub zgłoszenia sprzeciwu albo żądania zaprzestania przetwarzania danych.
    6. W przypadkach i na zasadach określonych przez RODO przysługuje Pani/Panu:
    a. prawo do żądania od współadministratorów dostępu do danych osobowych,
    b. prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    c. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    d. prawo do przenoszenia danych ,
    e. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody),
    f. prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego,
    g. żądania od współadministratorów dostępu do danych osobowych.
    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie danych niezbędnych do prowadzenia dokumentacji medycznej jest wymogiem ustawowym. Podanie wszystkich kategorii danych ma charakter dobrowolny, jednak niepodanie danych w zakresie wymaganym przez współadministratora może skutkować tym, że świadczenie usług medycznych lub udzielenie informacji będzie niemożliwe.